Söndrig produkt i lådan

Besvara


Den här frågan är till för att förebygga automatiska registreringar.

BBCode är
[img] är AV
[flash] är AV
[url] är
Smilies är AV

Trådhistorik
   

Expandera Trådhistorik: Söndrig produkt i lådan

Re: Söndrig produkt i lådan

av FPA | barnfamiljer » 24 apr 2019, 14:41

Hej Elis!

Tack för din fråga.

Om du fått en felaktig produkt i moderskapsförpackningen ska du kontakta distributören för moderskapsförpackningen för att få en ny felfri produkt i stället:

Distributören Logistikas Hankinta Oy når du
per e-post: aitiyspakkaus@logitikas.fi eller
per telefon: 040 842 1001

Vänliga hälsningar

Elisabeth | FPA barnfamiljer

Söndrig produkt i lådan

av Elis » 23 apr 2019, 11:21

Hejsan!

Sovpåsen från förra årets (2018) mammalåda har gått sönder efter måttlig användning, den har spruckit upp i tyget, men det är inte ens en söm som har gått sönder som kanske skulle vara mer förståeligt. Hursomhelst anser åtminstone inte jag att en sovpåse ska gå sönder såhär fort efter, som sagt, måttlig använing. Vart ska man vända sig om man vill reklamera den?

Upp