Utvandring

Besvara


Den här frågan är till för att förebygga automatiska registreringar.

BBCode är
[img] är AV
[flash] är AV
[url] är
Smilies är AV

Trådhistorik
   

Expandera Trådhistorik: Utvandring

Re: Utvandring

av FPA | internationella ärenden » 17 aug 2020, 08:34

Hej Jonnina!

På grund av ett stort antal änsökningar  är handläggningstiderna längre än vanligt. Om du vill veta närmare om handläggningen av ditt ärende, rekommenderar jag att du kontaktar oss personligen genom att ringa oss (välj numret för internationella situationer) eller att sicka oss ett meddelande via e-tjänsten.


Med vänlig hälsning
Sara | FPA internationella ärenden

Re: Utvandring

av Jonnina » 15 aug 2020, 12:23

Var dröjer min E 104? Beställde min i mitten av juni, nu är det mitten av augusti.
Måste jag ringa pånytt igen?

Re: Utvandring

av FPA | internationella ärenden » 16 okt 2019, 16:31

Hej Therese!

Vi behöver din personliga kontakt för att kunna beställa intyget E 104 för dig. Vänligen ring upp vår kundtjänst på nummer 020 634 0300 (mån – fre, kl. 10 – 15) eller du kan också lämna in ett meddelande på webben för oss https://www.kela.fi/web/sv/etjanst.

Med vänlig hälsning

Mia | FPA internationella ärenden

Utvandring

av Therese » 16 okt 2019, 15:09

Hej! Hur går jag tillväga för att begära en blankett från er om vilket datum jag blev utförsäkrad i Finland? Blanketten ska heta E104 enligt uppgifter från svenska försäkringskassan.

Vänliga hälsningar,

Upp