Turkin Suurlahetistö Helsingissa

Miten käy sosiaaliturvani, jos lähden ulkomaille töihin, työnhakuun tai opiskelemaan? Miten saan sairaanhoitoa ulkomailla? Voidaanko perhe-etuuksia tai kansaneläkettä maksaa ulkomaille? │ What happens to the entitlement to social security if I go abroad to work, look for a job or study? How can I get medical treatment abroad? Can family benefits or national pensions be paid abroad?

Valvoja: Kela | kansainväliset asiat

RidvanK100

Turkin Suurlahetistö Helsingissa

Lukematon viesti Kirjoittaja RidvanK100 » 10 Touko 2019, 13:13

Vaastörekisterin mukaan asuin 1993-2015 valissa pysyvasti Suomessa. ja Sen jalkeen 2008 issa.. Turkin elake jarjestelman takia Suurlahetistölle minun on toimitettava pian rekisteri ja yksityiskohdat lahestölle. Olen myös Suomen kansalainen 1999 lahtien. Tama paperi on erittain tarkea ja alussa otin yhteytta työvoima toimistoon ja se oli vaarin. Lahetistö vaati pian tiedot ja lain mukaan minulla on pyyntö oikeus. Pysyva osoiteni on Vaestörekisterissa oleva Turkissa oleva osoite. Otin myös Valtioneuvoston kansliaan kirjaamoon asia palasi Vaestörekisterille. Mutta tassa on tarpe KELASTA joten ymmerrataan olin KELAN asiakas mainetsemini Suomessa asumis ajoissa.. Pydan kiinnostamaan asiaan ja laiminlöinti voi aiheuttaa vahinkoja.. Ridvan Kurtulus.. nazilli59@gmail.com PS: Pyysin myös Suomen Suurlahetistö Ankaran virkailijasta ei ole ratkaistu asia yha.. Ystavallisin Terveisin.. Voitte ottaa yhtaytta gmai osoitteni kautta.. Sairaudeni takia en mina voi matkustaa Suomeen.. Ridvan Kurtulus 020259 Nazilli

Vieras

Re: Turkin Suurlahetistö Helsingissa

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 10 Touko 2019, 13:32

Täällä ei käsitellä henkilökohtaisia asioita.

FPA | internationella ärenden

Re: Turkin Suurlahetistö Helsingissa

Lukematon viesti Kirjoittaja FPA | internationella ärenden » 10 Touko 2019, 13:57

Hei RidvanK100!

Ohjaan sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme numerossa 020 634 0200 tai ulkomailta soitettaessa +358 20 634 0200 (ma - pe, klo 9 - 16). Näin voimme neuvoa sinua henkilökohtaisemmalla tasolla asiassasi. Sähköpostitse emme voi asiaasi hoitaa.

Ystävällisin terveisin,

Pia | Kela kansainväliset asiat
FPA:s e-tjänster finns på adressen http://www.fpa.fi/etjanst!