Äitiyspakkaus 2015

Mitä äitiyspakkaus sisältää? Mitä liitteitä hakemukseen tarvitaan? Kysy ja keskustele äitiysavustukseen liittyvistä asioista.

Valvoja: Kela-Kerttu

pörrö

Re: Äitiyspakkaus 2015

Lukematon viesti Kirjoittaja pörrö » 09 Huhti 2016, 18:25

Hei, meillä oli tulipalo. Kaikki selvisivät vahingoittumatta, mutta äitiyspakkaus meni. Uutta pakkaustahan minun ei ole mahdollista saada, mutta vakuutusta varten tarvitsisin äitiyspakkauksen sisällön arvon. Äkkiseltään tällaista en mistään löytänyt ja onko sitä mahdollista julkistaakaan. Voitko auttaa?

Kela-Kerttu

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela-Kerttu » 11 Huhti 2016, 10:04

Hei pörrö!

Ikävä kuulla tulipalosta, onneksi olette itse kunnossa.

Kertulla ei ole tietoa pakkauksen tarkasta arvosta. Pakkaus on myös kilpailutettu suurelle määrälle kerralla, joten itse ostettuna ei tuotteita todennäköisesti saisi samalla hinnalla kun Kela on ne hankkinut. Riittäisikö vakuutusta varten, että listaat äitiyspakkauksen sisällön ja arvioit tuotteiden arvon kauppahinnoilla.

Keväisin terveisin
Kela-Kerttu
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta www.kela.fi/asiointi

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 12 Huhti 2016, 15:59

Kiitos pikaisesta vastauksesta. Varmaan vakuutusyhtiölle tämä riittäisikin, mutta homma on tosiaan iso, kun kaikki omaisuus meni. Joten yksittäisiä vaatteita en ehdi/kykene netistä katsella, joten yritän kokonaisuuksina tuotteita/vaatteita arvioida ja tieto olisi lähinnä helpottanut isossa urakassa. Oletan kuitenkin, että kyseessä on huomattavasti isompi summa kuin rahana olisi valittavissa

Kela-Kerttu

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela-Kerttu » 13 Huhti 2016, 14:28

Hei!

Tsemppiä sinulle, että saat ison urakan hoidettua.

Kevätterveisin Kela-Kerttu
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta www.kela.fi/asiointi