Äitiyspakkauksen 2017 villasekoitehaalari

Mitä äitiyspakkaus sisältää? Mitä liitteitä hakemukseen tarvitaan? Kysy ja keskustele äitiysavustukseen liittyvistä asioista.

Valvoja: Kela-Kerttu

Kattimaraani

Äitiyspakkauksen 2017 villasekoitehaalari

Lukematon viesti Kirjoittaja Kattimaraani » 15 Syys 2017, 12:38

Hei,
sain viime viikolla äitiyspakkauksen. Villasekoitehaalarista kuitenkin puuttuu koko-, materiaali- ja pesuohjeet.
Olin yhteyssä Logistikas Hankinta Oy -yritykseen, josta minulle toimitettiin sähköpostilla kuva tuosta lapusta. Valitin asiasta, koska minusta on kohtuuttoman vaikeaa kaivella sähköposteja vaatteita pestessä. Vastausta odottaessa mieheni oli jo oma-aloitteisesti haalarin pessyt 40 asteessa, koska hänen mielestään ei ollut villavaate eikä pesuohjetta tosiaan ollut. Nyt haalari on siis hieman kutistunutkin. Tuolta yrityksestä minulle vastattiin, että KELA kieltäytyy korvaamasta haalaria, koska on käyttökuntoinen. Mihin voin valittaa, koska se ei mielestäni ollut käyttökuntoinen alunperinkään eikä varsinkaan nyt pestynä? Jos olisin hankkinut tuotteen kaupasta, olisin sen vaihdattanut ja se olisi minulle myös vaihdettu puutteellisena. En ymmärrä miksi tämä tuntuu niin mahdottomalta saada kokonainen tuote.

Kela-Kerttu

Re: Äitiyspakkauksen 2017 villasekoitehaalari

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela-Kerttu » 18 Syys 2017, 09:38

Hei Kattimaraani!

Onpa harmillinen tilanne. Viallisten tuotteiden käsittelystä vastaa kuitenkin pakkauksen jakelija Logistikas Hankinta Oy, joten asiasta tulee heidän kanssaan selvittää. He ottavat vastaan valitukset ja tarvittaessa vaihtavat rikkinäiset tuotteet ehjiin.

Mikäli olet tyytymätön toimintaan, voit antaa palautetta kirjallisesti Kelaan palautelomakkeella.

Terveisin
Kela-Kerttu
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta www.kela.fi/asiointi