S-pankista opiontolainaa myös maksuhäiriöisille.

Valitse tämä, jos kysymyksesi ei sovi mihinkään muuhun keskustelualueeseen. Voit kysyä esimerkiksi korkoavustuksesta ja opintolainan takaisinmaksusta. Miten toimia, jos sairastut, saat lapsen tai jos intti/sivari kutsuu.

Valvoja: Kela | opintotuki

Vieras12345678919

Re: S-pankista opiontolainaa myös maksuhäiriöisille.

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras12345678919 » 21 Helmi 2020, 17:29

Ilman luottotietoja nordea kokeiltu, s-pankki kolme kertaa eikä hyväksy. Danske ainot missä vihjattiin eka että vois onnistua jos avaan tilin ja sitten sanottiin että en saa tiliä auki, koska nimi mennyt. Miten voi olla että jokanen muu tuntuu saavan..

Kela | opintotuki

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | opintotuki » 24 Helmi 2020, 09:19

Hei

Jos opiskelija ei saa pankista opintolainaa, vaikka Kela on myöntänyt opintolainan valtiontakauksen, voi opiskelija olla oikeutettu toimeentulotukeen. Kokeile nettisivujemme laskurilla.

Ystävällisin terveisin
Ilpo | Kela opintotuki
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta www.kela.fi/asiointi

Nacci

Lukematon viesti Kirjoittaja Nacci » 02 Huhti 2020, 15:27

Jos on luottotiedot menneet, niin miksi edes hakea opintolainaa kuin sen kerran että saa hylsyn? Saa samat rahat toimeentulotukena eikä niitä tarvitse koskaan maksaa takaisin... Itse säästin melkein 10k€ kun en saanut opintolainaa. Ja tätä nykyä olen maksuhäiriön aiheuttaneet velatkin maksanut jo takaisin, vaikka opinnot joihin opintolainaa hainkin eivät lopulta menneet loppuun asti(aivan väärä ammatti minulle). Jotkut tietävät toiveammattinsa jo pienestä pitäen, mutta itse jouduin sitä etsimään 24vuotiaaksi asti, ja on mielestäni hiukan hullunkurista että joutuu ottamaan mielettömän määrän velkaa vaikka ei tiedä onko edes oikealla alalla.