Palkkatulot

Kuinka haen sotilasavustusta? Kuka voi hakea? Milloin jätän hakemuksen? Mitä liitteitä hakemukseen tarvitaan? Kysy ja keskustele sotilasavustuksen hakemisesta.

Valvoja: Kela | asevelvollisen tuet

Peer

Palkkatulot

Lukematon viesti Kirjoittaja Peer » 27 Kesä 2019, 07:57

Sain viestiä kelasta, että pitäisi ilmoittaa työpäivät palveluksen ajalta. Riittääkö siis pelkkä että kirjoitan päivät ja tunnit. Minulla on 2 palkkaa, mutta palkkajaksot ovat 16.12-15.1 ja 16.5-15.6.. eka jaksossa olin töissä ennen armeijan aloitustaj a toisesssa sain palkkaennakon 24.5 250e ja lopun tilin 25.6 5e. Työt oli tehty 27 ja 28.4. Tarvitseeko tuosta palkkaennakosta maimita, tulorekisterin mukaan nuilla jaksoilla olen palkkoja saanut, onko se sitten huhtikuun 2pv työ merkattu palkanmaksupäivän mukaan muutenhan jakso pitäisi olla 16.4-15.5. Tilinauhojako ei tarvitse nuilta ajoilta?

Kela | asevelvollisen tuet

Re: Palkkatulot

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | asevelvollisen tuet » 27 Kesä 2019, 14:53

Hei Peer!

Kuten viestissä on pyydetty, ilmoita tehdyt työpäivät. Voit ilmoittaa ne asiointipalvelun viestillä. Ennen palvelusta ansaittu tulo ei vaikuta sotilasavustukseen. Myöskin palveluksen aikana tuloa voi olla yhden yksittäisen kalenterikuukauden aikana, jolloin tulolla ei ole vaikutusta sotilasavustukseen. Tulotiedot näkyvät tuloreksiterissä, joten tilinauhaa ei tarvitse toimittaa, mikäli sitä ei erikseen pyydetä.

Ystävällisin terveisin
Elina | Kela asevelvollisen tuet
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta http://www.kela.fi/asiointi