Käsittelyaika nyt?

Miten sairauspäiväraha määräytyy? Miten kauan voin saada sairauspäivärahaa/osasairauspäivärahaa? Voinko opiskella tai tehdä työtä sairauslomalla?

Valvoja: Kela | sairausetuudet

Salviamix

Re: Käsittelyaika nyt?

Lukematon viesti Kirjoittaja Salviamix » 13 Marras 2019, 21:08

Kylläpä taas kestää.. Olen venaillut päätöstä jo kohta 6 viikkoa. Toivottavasti jouluun mennessä on tullut päätös.

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 14 Marras 2019, 10:07

Tällä palstalla ei edelleenkään käsitellä hakemuksia.Toimeentulotukea voit hakea.

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 14 Marras 2019, 14:07

Vieras kirjoitti:
14 Marras 2019, 10:07
Tällä palstalla ei edelleenkään käsitellä hakemuksia.Toimeentulotukea voit hakea.
en hae, kun sitä en saa.

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 14 Marras 2019, 16:26

Jos ei ole oikeutettu toimeentulotukeen niin tulot on riittävät.Joten se päätös tulee sitten kun se on tehty.

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 15 Marras 2019, 13:55

Vieras kirjoitti:
14 Marras 2019, 16:26
Jos ei ole oikeutettu toimeentulotukeen niin tulot on riittävät.Joten se päätös tulee sitten kun se on tehty.
Selvä :) Mukava, että täällä vastailet ilmaiseksi Kelan puolesta. Taidat itse olla myös sairauspäivärahalla, kun aikaa riittää?

Kyykytys

Lukematon viesti Kirjoittaja Kyykytys » 17 Joulu 2019, 14:42

Minulla on myös ollut lokakuun alusta asia käsittelyssä, törkeän pitkään kyllä kestää. Asumistukipäätöskin kuulemma käsitellään vasta sairas päiväraha päätöksen jälkeen.

Nälkä tässä alkaa olla, ruokakassjonoon kai on pakko lähteä kun jääkaapissa vain valo.
Toimeentuki on epäreilu omistusasunnossa asuvalle kun pelkkä hoitovastike lasketaan asumismenoksi.