Firazyr lääkekorvaus Kelasta

Mitä korvataan yksityislääkärin palkkioista tai hammashoidosta? Mitä korvauksia saan lääkkeistä? Mitä matkoja korvataan?

Valvoja: Kela | sairausetuudet

Tiina7+

Firazyr lääkekorvaus Kelasta

Lukematon viesti Kirjoittaja Tiina7+ » 03 Helmi 2020, 11:54

Hei!

Minulla on todettu HANE tauti. Ja siihen on saatavissa lääkehoito: Firazyr 30 mg s.c. pistos. xxxxx on tehnyt minulle siitä korvattavuus hakemuksen Kelaan jo yli 1,5 kk sitten. Ihmettelen missä päätös viipyy. Tarvitsisin ehdottomasti kyseisen lääkkeen.
Ystävällisin terveisin,
xxxxx xxxxxxxx
Viimeksi muokannut Kela | sairausetuudet, 03 Helmi 2020, 14:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Poistettu henkilötietoja

Vieras

Re: Firazyr lääkekorvaus Kelasta

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 03 Helmi 2020, 14:02

Täällä ei oteta kantaa yksittäisiin tapauksiin ja nähdä hakemuksen tilannetta.Ota kelaan henkilökohtaisesti yhteyttä jolloin asia voidaan tutkia.

Kela | sairausetuudet

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | sairausetuudet » 03 Helmi 2020, 14:52

Tiina7+ kirjoitti:
03 Helmi 2020, 11:54
Hei!

Minulla on todettu HANE tauti. Ja siihen on saatavissa lääkehoito: Firazyr 30 mg s.c. pistos. xxxxx on tehnyt minulle siitä korvattavuus hakemuksen Kelaan jo yli 1,5 kk sitten. Ihmettelen missä päätös viipyy. Tarvitsisin ehdottomasti kyseisen lääkkeen.
Ystävällisin terveisin,
xxxxx xxxxxxxx
Hei, Tiina7+!

Lääkkeiden korvausoikeuksien käsittelyaika on keskimäärin 3 viikkoa. Neuvoisin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin katsotaan tilanne, onko B-lausunto saapunut jne.

Ystävällisesti
Susanna | Kela sairausetuudet
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta www.kela.fi/asiointi

firarirassldsj

Lukematon viesti Kirjoittaja firarirassldsj » 04 Helmi 2020, 10:55

Suomessa pärjää niin pitkään ennen kuin sairaustut ja jos sairastut, olet omillasi. Ensin "syöt" vuosikymmenien aikana kovalla työllä hankkimasi omaisuuden ja sitten kun se on syöty lähdet hattu kadessä almuja anomaan sossuun. Me ymmärsimme onneksi realisoida kaiken omaisuuden pois suomesta jo vuosia sitten ja lähdimme maasta kokonaan pois. Voin sanoa, että oli kaukaa viisas päätöis eikä päivääkään ole kaduttanut. Elämä uudessa hyvinvointivaltiossa on aivan eri planeetalta kuin suolessa. Täällä tetveyspalvelut ovat aidosti ilmaisia. Hyvä ilmasto ja kunnon puitteet liikunnalle pitää jo itsessään terveenä. Ei tosiaan kannata maksaa suoleen veroja "tyhjästä" !