Osa-aikatyö ja korvaukset

Mitä vaihtoehtoja Kela tarjoaa työhön paluuseen ja opiskeluun? Missä tilanteissa voin saada kuntoutusrahaa?

Valvoja: Kela | sairausetuudet

kitin

Osa-aikatyö ja korvaukset

Lukematon viesti Kirjoittaja kitin » 28 Syys 2019, 14:05

Hei.Olen kuntoutustuella vielä 1kk aja.Opiskelen oppisop firmani nimeen sidottuna ja valmistun ensi kuussa.Tiedän jo jatkoa ajatellen etten sairauteni takia pysty tekemään töitä 5vrk ja 8h päiviä.Teen nyt keikkatyötä seuren kautta mutta ne jää 4 päivään vkossa tai otan 6h työpäiviä.Onko minulla mahdollisuutta saada mistään korvausta niiltä päiviltä kun en kykene töihin eli en ota keikkaa sille päivälle.Jos on mitä liitteitä ym täytyy toimittaa ja minne.Firman toiminta lakkautuu heti kun valmistun se on ollut vaan nimellisesti toiminnassa sidottuna opiskeluun.Kyseistä työtä en kyennyt tekemään sen takia uusi ala ja kuntoutustuki.Työharjottelut olen tehnyt ilman palkkaa eri paikoissa.Keikkalaisena olen tehnyt muutamia vuoroja kk hoitoalalla.

Kela | sairausetuudet

Re: Osa-aikatyö ja korvaukset

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | sairausetuudet » 01 Loka 2019, 14:13

Hei kitin!

Suosittelisin sinua olemaan yhteydessä sairastamisen asiakaspalveluun 020 692 204, jotta voimme selvittää tilannettasi henkilökohtaisella tasolla.

Ystävällisin terveisin
Riina | Kela sairausetuudet
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta www.kela.fi/asiointi