Astma kuntoutus lapsiperheille

Mitä vaihtoehtoja Kela tarjoaa työhön paluuseen ja opiskeluun? Missä tilanteissa voin saada kuntoutusrahaa?

Valvoja: Kela | sairausetuudet

Mamma831

Astma kuntoutus lapsiperheille

Lukematon viesti Kirjoittaja Mamma831 » 21 Kesä 2020, 20:48

Hei.
Minun tytöllä todettiin astma ja hän on 13 vuotias. Juuri siirtymässä yläasteelle. Ja en löydä perhekurssia tähän ikäluokkaan. Miten tämä voi olla mahdollista??

Vieras

Re: Astma kuntoutus lapsiperheille

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 21 Kesä 2020, 22:13

Mamma831 kirjoitti:
21 Kesä 2020, 20:48
Hei.
Minun tytöllä todettiin astma ja hän on 13 vuotias. Juuri siirtymässä yläasteelle. Ja en löydä perhekurssia tähän ikäluokkaan. Miten tämä voi olla mahdollista??
Turha närkästyä. Joka vuosi ei ole jokaiselle ikäluokalle valtakunnallisia perhesopeutumisvalmennuksia, ne vaihtelevat vuosittain. Lyhyitä kursseja ja tukiryhmiä on paikkakunnittain eri sairaalapiireissä. Kannattaa tutustua paikkakunnan tarjontaan.

Kela | sairausetuudet

Re: Astma kuntoutus lapsiperheille

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | sairausetuudet » 22 Kesä 2020, 08:50

Mamma831 kirjoitti:
21 Kesä 2020, 20:48
Hei.
Hei Mamma831!

Olet ilmeisesti jo tutustunut Kelan verkkosivuilta löytyvään kurssitarjontaan. Tällä hetkellä alle 19-vuotiaille ja peruskoulunsapäättäneille nuorille löytyy kurssi jonka numero on 75722. Voit halutessasi tiedustella asiaan liittyen lisää henkilökohtaisesti esimerkiksi soittamalla.

www.kela.fi/soita-kelaan

Ystävällisin terveisin
Satu | Kela sairausetuudet
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta www.kela.fi/asiointi