Kylla minä nuo löysin mutta tuo vuokra vain 2kk.
**Asuntoyhtymän uuden asukkaan etu; Huoneiston vuokra ensimmäiset 2kk 395e/kk, jonka jälkeen vuokra 659e/kk. Etu voimassa toistaiseksi voimassa olevissa vuokrasopimuksissa, joissa ensimmäinen irtisanominen mahdollista 11kk sopimuksen alkamisesta. Asunto on myös mahdollista vuokrata toistaiseksi voimassaolevana 1kk irtisanomisajalla hintaan 659e/kk**
Asunnon koko ja vuokra
Valvoja: Kela | eläke-etuudet
Re: Asunnon koko ja vuokra
Kyllä nuo löysi mutta tuo vuokra vain 2kk.
**Asuntoyhtymän uuden asukkaan etu; Huoneiston vuokra ensimmäiset 2kk 395e/kk, jonka jälkeen vuokra 659e/kk. Etu voimassa toistaiseksi voimassa olevissa vuokrasopimuksissa, joissa ensimmäinen irtisanominen mahdollista 11kk sopimuksen alkamisesta. Asunto on myös mahdollista vuokrata toistaiseksi voimassaolevana 1kk irtisanomisajalla hintaan 659e/kk**
- Kela | eläke-etuudet
Re: Asunnon koko ja vuokra
Hei, palakela13!palakela13 kirjoitti: ↑09 Marras 2019, 13:53Olen Tampereen seudulla muuttamassa pienempään asuntoon minkä kokoinen asunto/vuokra olisi eläkeläisen asumistuen näkökulmasta järkevin? Tarjolla kun on 30neliön yksiöitä 750€/kk ja 49neliön kaksioita 650€/kk. Pitääkö minun tuijottaa valinnassani neliöihin vai kk vuokran suuruuteen?
Tällä hetkellä eläkkeensaajan asumistuen määrään vaikuttavat asumiskustannukset suhteessa tuloihin ja omaisuuteen. Asunnon koolla ei ole vaikutusta. Huomioitavat enimmäisasumismenot määräytyvät kuntaryhmittäin: www.kela.fi/elakkeensaajan-asumistuki-e ... sumismenot.
Voit arvioida asumistuen määrää laskurin avulla.
Ystävällisesti
Susanna | Kela eläke-etuudet
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta www.kela.fi/asiointi