Söndrig produkt i lådan

Vad innehåller moderskapsförpackningen? Vilka bilagor behövs för ansökan? Fråga om eller diskutera moderskapsunderstödet.

Moderator: FPA | barnfamiljer

Användarvisningsbild
Elis

Söndrig produkt i lådan

Oläst inlägg av Elis » 23 apr 2019, 11:21

Hejsan!

Sovpåsen från förra årets (2018) mammalåda har gått sönder efter måttlig användning, den har spruckit upp i tyget, men det är inte ens en söm som har gått sönder som kanske skulle vara mer förståeligt. Hursomhelst anser åtminstone inte jag att en sovpåse ska gå sönder såhär fort efter, som sagt, måttlig använing. Vart ska man vända sig om man vill reklamera den?

Användarvisningsbild
FPA | barnfamiljer
Inlägg:523
Blev medlem: 14 dec 2015, 12:53

Re: Söndrig produkt i lådan

Oläst inlägg av FPA | barnfamiljer » 24 apr 2019, 14:41

Hej Elis!

Tack för din fråga.

Om du fått en felaktig produkt i moderskapsförpackningen ska du kontakta distributören för moderskapsförpackningen för att få en ny felfri produkt i stället:

Distributören Logistikas Hankinta Oy når du
per e-post: aitiyspakkaus@logitikas.fi eller
per telefon: 040 842 1001

Vänliga hälsningar

Elisabeth | FPA barnfamiljer
FPA:s e-tjänster finns på adressen http://www.fpa.fi/etjanst