kohtuullinen sähkö

Voinko saada toimeentulotukea asumismenoihin? Mitä jos rahani eivät riitä elämiseen? Voiko Kelasta saada vuokravakuuden? Kysy ja keskustele eri menojen vaikutuksesta toimeentulotukeen.

Valvoja: Kela | toimeentulotuki

Vieras

Re: kohtuullinen sähkö

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 08 Tammi 2020, 13:14

On syytä varautua siihen että oikaisuvaatimuskeskus ei toimi lain mukaan, valehtelee ja vääristelee asioita kuten minun tapauksessani teki. Oikeuskansleri tutkii asiaa. On syytä olettaa ettei tuo ollut yksittäistapaus. Oikaisuvaatimuskeskuksessa on aika suurella osalla oikeustieteen opintoja yliopostossa silti ei hallintolakia noudateta edes selvissä asioissa joten ilmeisen tahallista tuo oikaisuvaatimuskeskuksen anarkistinen toiminta on ja kunnissahan tuo oli ihan normaalia se että oikaisuvaatimusten käsittely oli asiakasvastaista anarkiaa. Jostain ihmeen syystä oikaisuvaatimuskeskus kuvittelee olevansa lain ja Kelan ohjeiden yläpuolella. Tuon oikaisuvaatimuskeskuksen päätöksistä kannattaa valittaa tarvittaessa hallinto-oikeuteen.

Joulua ootellessa

Lukematon viesti Kirjoittaja Joulua ootellessa » 21 Tammi 2020, 14:31

Päätös oikaisuvaatimuskeskusesta tuli ja päätös oikaistiin ja rahaa palautuu mitä kela ei ottanut huomioon. Tätähän minä yritin monelle virkailijalle selittää mut ei menny jakeluun. Eli jos jaksatte tehkää valitusta, kela ei noin vaan päätä mitä huomioidaan. Etenkään lämmityskustannuksia. JESS

Kohtalotoveri

Lukematon viesti Kirjoittaja Kohtalotoveri » 22 Tammi 2020, 15:13

Joulua ootellessa kirjoitti:
21 Tammi 2020, 14:31
Päätös oikaisuvaatimuskeskusesta tuli ja päätös oikaistiin ja rahaa palautuu mitä kela ei ottanut huomioon. Tätähän minä yritin monelle virkailijalle selittää mut ei menny jakeluun. Eli jos jaksatte tehkää valitusta, kela ei noin vaan päätä mitä huomioidaan. Etenkään lämmityskustannuksia. JESS
Hei, ja onnittelut oikaisusta. Voisitko pistää päätöksesi tänne mahdollisimman kokonaisena, yksityisyystiedot poistettuina. Helpottaisi varmaan monen kanssatuskailijan elämää, kun esimerkin kautta näkisi mitä valitetaan ja miten, ja mihin lainkohtiin ja asioihin päätöksessä viitataan.