Kela valehtelee osa II

Mihin menoihin haen toimeentulotukea Kelasta ja mihin kunnasta? Voiko Kela välittää puolestani tietoja kuntaan? Kysy ja keskustele Kelan ja kunnan hoitamasta toimeentulotuesta.

Valvoja: Kela | toimeentulotuki

Kela | toimeentulotuki

Re: Kela valehtelee osa II

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | toimeentulotuki » 31 Touko 2018, 09:16

Hei finnjet!

Kiitos kommentistasi.

Terveisin
Marika | Kela toimeentulotuki
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta http://www.kela.fi/asiointi

shivadu85

Lukematon viesti Kirjoittaja shivadu85 » 19 Marras 2018, 00:20

finnjet kirjoitti:Kela lukotti I ketjun.
Ei pystytä ketjussa hoitamaan, eikä muuallakaan.

Tuki epostia Kelaan
"Laita Multitabs lisätiedot lääkäriltä 22.05 mennessä"
Soitin Kelaan, odotin tunnin, "juuh olette toimittaneet lääkärin EPIKRIISIN, se ei riitä pitää olla todistus, ei riitä että lääkäri kirjoittaa että keliakian, refluksin ja laktoosi-intoleranssin vuoksi on vitamiinien imeytymishäiriö, minä en voi tehdä mitään, vastaan vaan puhelimeen"

Nooh, sanoin rouvalle ; "SELVÄ, minä jonotan hoitajalle 3h ja VAADIN että ylilääkäri kirjoittaa yksityisen Mehiläisen kautta minulle A-B-C-f-x-y-z todistukset, ja veloittaa 3miljardia, KELA MAKSAA antaa palaa"

"Minä en voi asialle mitään olen täällä vaan töissä" valittaa täti.

Sitten kysyin "miten edistyy C-lausunnon kanssa Eläkkeensaajan hoitotuki"?
Teille kun pitää toimittaa todistuksia niin aikaa viikko, nyt ollut kuukausi ja te vaan sanotte "Kelan erikoislääkäri tutkii asiaa kestää n.½v-1v, koita jaksaa"

"Minä en voi asialle mitään, olen tässä vain vastaamassa puhelimeen"

Sanoin että jos kelalla ei ole tarpeeksi lääkäreitä niin TILATAAN sitten valtion laskuun Mehiläisestä pyörittelemään paperipilleireitä, jos tiesitte ettette kykene hoitamaan soskun asioita miksi otitte nämä vastaan

"Minä en voi asialle mitään, olen tässä vaan vastaamassa puhelimeen"

HIENOA KELA!
Palauttakaa HETI sossun asiat takaisin sossulle, teillä ei koskaan riitä rahkeet näihin asioihin ja kaikki ovat nyt ylityöllistettyjä kun tahdotte papereita joita ei ole olemassa.

Vaaditte jotain C-lausuntoa multitabsin tarpeellisuudesta eikä epikriisi riitä :(

Lukottaa tämäkin heti, niin pääsen tekemään osa 3:n kiitos vaan..
Muutes; Suomessa on sananvapaus? Teenkö toisenkin kantelun Eduskunnan oikeusasiamiehelle, teenkö??????
tee ihmeessä shivadu85 tukee elänyt 2v alle 300e

Kela | toimeentulotuki

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | toimeentulotuki » 19 Marras 2018, 14:06

Hei!

Kiitos kommentistasi.

Terkuin
Joona | Kela toimeentulotuki

valtti

Lukematon viesti Kirjoittaja valtti » 14 Helmi 2019, 08:52

hei!

olet osunut ihan oikeaan kokemuksissasi.
suomi on sosialistinen ihmemaa, ja vain ansiosidonnaisen nauttijat ja ay-liike saa mitä tarvitsee. riittävää sosiaaliturvaa ja terveydenhoitoa. muut kuten sinä ovat maksumiehinä.

sanavapaudesta olet oikeassa. ei enää saa sanoa mitä haluaa, ajatella yhä voi kuten venäjälläkin.

oikeusasiamiestä kannattaa käyttää, kokemusta on. 93pv kesti saada ttt päätös. tuli häätöä ja nälkää, lapsikin oli.. oikeusasiamies sai yhdellä soitolla päätöksen tulemaan, ja nyt oikeansisältöisen. virkamies ei tietenkään saanut sanktiota. elämmehän suojatyöpaikkojen (=paperinpyörittäjien,pikkuvirkailijoiden) suomessa.

suomen lääkäripelleily on lumelääketiedettä. määrätään pillereitä mitkä vähän lieventää oireita, syitä ei hoideta koskaan, ja asiakas lääkitään hiljaiseksi.
hoitoa on mahdotonta saada, en ainakaan ole koskaan kuullut sellaisesta. lääkärit eivät kysyessä myöskään osaa vastata, ovat vain oireenhoidosta kiinnostuneita.

ja kelasta: idea on että jos et ole tärkeä ihminen luetaan kaikki mahdolliset lait sinua vastaan. olethan paha, ja siitä todisteena sairaus tai työttömyys. koska olet paha, et ansaitse ihmismäistä elämää. kela toivookin ns luonnollisen poistuman hoitavan työtehtävänsä. palkka maksetaan toki yhä virkailijoille, täytyyhän asioissa olla tärkeysjärjestys. ja toiset nyt vaan ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.
mitäs olet köyhä ja kipeä!
olisit syntynyt rikkaaseen sukuun niinkuin kunnon ihmiset.

valtti

Lukematon viesti Kirjoittaja valtti » 14 Helmi 2019, 08:59

niin täälläkin keliakia ja imeytymishäiriö sekä niistä seuraavat lukuisat muut vaivat.

lääkäri kehotti tekemään pastaa ja tomaattikastiketta, se helpottaa.. 31 oiretta vaatimattomasti.
(p.s ihan itse diagnosoin vaivat ja määräsin hoidot 7v sitten. olenkin yhä hengissä, lääkärin ohje olisi johtanut hautaan. olisihan se tarjonnut huumaavia pillereitä, mutta en nähnyt mitään järkeä alkaa käyttämään huumeita koska keliakia ei laisinkaan parane huumeilla. tätä lääkäri ei oiein ymmärtänyt. lääkäri arveli tietenkin että mömmöissä en pysty valittamaan.)
surkea systeemi ja ihan pikkuhiukkasen epätasa-arvoinen. herättää katkeruutta aika lailla.

valtti

Lukematon viesti Kirjoittaja valtti » 14 Helmi 2019, 09:01

Kela | toimeentulotuki kirjoitti:Hei!

Kiitos kommentistasi.

Terkuin
Joona | Kela toimeentulotuki

saatteko palkkaa tästä??

Kela | toimeentulotuki

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | toimeentulotuki » 14 Helmi 2019, 14:22

Hei valtti!

Kiitos viesteistä. Yksi työtehtävistämme on lukea viestinne ja neuvoa etuuksien hakemisessa ja niihin liittyvissä kysymyksissä.

Ystävällisin terveisin
Eveliina | Kela toimeentulotuki