Sähkölaskut

Milloin toimeentulotuki maksetaan tilille? Voiko Kelasta saada maksusitoumuksen apteekkiin? Entä ruokakauppaan? Voiko Kela maksaa sähkölaskuni? Kysy ja keskustele toimeentulotuen maksamisesta.

Valvoja: Kela | toimeentulotuki

Kela | toimeentulotuki

Re: Sähkölaskut

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | toimeentulotuki » 05 Marras 2019, 08:51

Aurora1999 kirjoitti:
04 Marras 2019, 20:21
Kela | toimeentulotuki kirjoitti:
04 Marras 2019, 14:47
Hei, Aurora1999!

Jos kyseinen lasku on huomioitu marraskuun toimeentulotukilaskelmalla menona, se tarkoittaa, että laskun summa sisältyy sinulle maksettuun/maksettavaan toimeentulotukeen ja lasku on maksettava itse. Katso kyseiseltä päätökseltä marraskuun toimeentulotukilaskelma, mahdollisesti myönnetyn toimeentulotuen määrä ja maksupäivä.

Jos haluat jatkossa, että perustoimeentulotuessa huomioitavat laskut maksetaan suoraan laskuttajalle, kirjaa tämän kyseiseen laskuun.

www.kela.fi/toimeentulotuki-laskut

Ystävällisesti
Susanna | Kela toimeentulotuki
Joo mut siis mulle maksettiin toimeentulotuke vaan vuokrasta ei sähkölaskusta. Eli vuokran summa on maksettu mutta ei sähkölaskua
Hei Aurora1999!

Kuten Susanna onkin jo maininnut, jos kyseinen lasku on huomioitu marraskuun toimeentulotukilaskelmalla menona, se tarkoittaa, että laskun summa sisältyy sinulle maksettuun/maksettavaan toimeentulotukeen ja lasku on maksettava itse. Suosittelisin sinua olemaan yhteydessä toimeentulotuen asiakaspalveluumme, jolloin voimme tarkistella asiaasi tarkemmin.

Ystävällisin terveisin
Riina | Kela toimeentulotuki
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta http://www.kela.fi/asiointi