Kelan kikkailu pitkittää käsittelyä

Kuinka haen toimeentulotukea? Mitä liitteitä hakemukseen tarvitaan? Miten tulot vaikuttavat? Milloin jätän hakemuksen? Kysy ja keskustele toimeentulotuen hakemisesta.

Valvoja: Kela | toimeentulotuki

finnjet

Re: Kelan kikkailu pitkittää käsittelyä

Lukematon viesti Kirjoittaja finnjet » 16 Joulu 2019, 08:49

Vieras kirjoitti:
14 Joulu 2019, 00:50
apuoikeusasiames tai oikeuskansleri tai apuoikeuskansleri
Ei kiinnosta, ei ole penninkää jeniä kiinni niin ei kiinnosta.
Ei eduskunnan oikeusasiamiestä, vaan keskutelu on tyyliin lainaten rivien välistä:
"Mitä sä sossuspurgu mulle soitat, pääasia että minä saan 8000e/kk rahaa, ryydy siihen"

Edes sosiaali ja terveysministeriö ei nykyään vaivaudu vastaamaan, ennen aikaa kun sossu hoito asiat niin peräti
Ministeriön ylitarkasta Ellisaari otti puhelut vastaan, jaksoi neuvoa jne. ei vinoillu että "senkin sossupummi"

nykymeno on tätä, nauroin eilen katketakseni pressa Niinistön kommenttia uutisissa
"Viranomaista kohtaa oleva huutelu kohtelu on asiatonta, käyttäkää normaaleja vaikutuskanavia"

Eli suomeksi: "älkää hakatko palvelutiskejä, älkää kiroilko jne, vaikka tuet jää saamatta"
Kiltisti vaan kantelua sitten odotatte 6kk vastinetta, ei sillä väliä vaikkei ole rahaa ruokaan, ainakin toimitte kuten herra tasavallan Presidentti tahtoo, kohdelkaa viranomaisia kunnioittaen, heidän tuleekin saada se 64 000e/kk eläke sitten aikanaan, kuinka moni täällä oleva ihminen saa tuollaiset summat??

Meno on kuin sirkuspelle hermannin matkassa
"Oih, meille sattui sitten jokin virhe"
Edes anteeksi ei pyydetä, se maksaa liikaa.
Entä jos tt- hakijalle "sattuu" virhe?? tuet menetetään sillä hyvä, eikä korjausta ole mahdollisuutta saada.

Muistaakseni jotkut kelan tuet ovat lain mukaisesti "emme maksa takaperuisesti PISTE"!

- Tee valitus
- Tee kantelu
- Ai! eikö tullut palautetta/vastausta? Ai eikö kommentoitu/korjattu? Se on sitten voi voi, ei hätää, minä saan palkkaa vaikka sinulla ei olekaan maksusitoumusta edes lääkkeisiin, ryydy siihen.

Odottelen jännittyneenä mitä Eduskunnan oikeus-asiamies sanoo kun Tein kantelun Rädystä.
Luen jo valmiiksi sieluni silmin "emme näe tarvetta toimenpiteisiin, on toimittu oikein"

Kiitos kela, olkaa hyvä ja ulkoistakaa palvelu kiinaa!!