äitiyspakkaus 2020
Valvoja: Kela-Kerttu
Re: äitiyspakkaus 2020
Milloin 2020 pakkausta aletaan jakaan?
On vaihtunut, kukaan ei vielä tiedä milloin sitä aletaan jakaa.Tiedustelija07 kirjoitti: ↑15 Touko 2020, 11:51Onko äitiyspakkaus jo vaihtunut? Saanko 2020 paketin?
Itsekin odotan kovasti että voin lähettää sen hakemuksen haluan niin kovasti sen uuden paketin. N. kuukausi taitaa olla vielä aikaa odottaa hakemuksen lähettämistä
Raivostuttavaa vain odottaa!
Siis kyl ny xxxxxxxxxx ku kuivan kesän oravaa! En ymmärrä, et miten on mahdollista, että vielä heinäkuiset saavat vuoden 2019 äitiyspakkauksen? Itse sain sen ja enemmä vielä kypsyttää se, että jos tiedetään pakkauksen olevan vajaa nii miksi xxxxxx sitä edes jaetaan?!?!???!!! Paljon se lämmittää mieltä joku paperinpalanen, missä pahotellaan neljän harson puuttuvan toimitusvaikeuksien vuoksi. Kai kela tämän korvaa jotenki, kaikille niille jotka saavat tämän vajaan pakkauksen?! Olis pitäny ottaa rahana tämäkin ja ostaa sillä sitten vaikka Reiman äitiyspakkaus. Mutta kiva olla jälkiviisas....
Todella aikuismaista kiroilla täällä.No toivottavasti noiden voimasanojen käyttö tekstissä helpotti oloasi.
Hanki lisää lapsia jos saisit tulevaisuudessa pakkauksen joka miellyttää.
Ennen sanottiin lapsille, että on pestävä suu saippualla, kun puhuivat rumia ja sopimattomia. Näköjään tuo suun saippuapesu olisi joillekin aikuisillekin hyvin tarpeen...
Ja tunteenpurkaus neljän harson takia
Tuskin se tunteenpurkaus niistä harsoista johtui. Itseänikin harmittaa suunnattomasti, että tulen saamaan tuon vuoden 2019 paketin. Vuoden voisi poistaa kokonaan äitiyspakkauksesta, jolloin samaa pakettia voitaisiin jakaa vuodesta toiseen ilman harmitusta.
Mä olen niin samaa mieltä tästä.Karietta kirjoitti: ↑08 Touko 2020, 11:51Mutta mun mielestäni olisi ihan ystävällista tiedottaa ihmistä, jos hän kirjoittaa hakemukseen että toivoisi vuoden 2020 pakkausta, että sitä ei ole vielä saatavilla! Vaikka Kelan sivuille on laitettu ilmoitus, toimitus touko- kesäkuussa. Odottelin oman hakemuksen kanssa että saisimme sen uuden paketin ja siksi päätettiin että ei ota rahaa kun tykästyttiin siihen.
MUTTA... Olisin tiennyt että saan sen harmaan paketin mistä vielä puuttui tuotteita, olisin mieluummin valitsenut samantien rahan!
Ilmaista se on mutta kai se asiakin voisi hoitaa hienommin että tulevaiset vanhemmat olisit tyytyväisiä. Valitus tehty ja vastausta odottelessa.
T:Elokuussa syntyvän pienen tytön äiti.
Tänään se saapui tuo tylsän harmaa vuoden 2019 pakkaus. Loppuun asti toivoin tuota vuoden 2020 pakettia. On todella epäreilua, että vaihtumisajankohtaa ei voida kertoa. Olisin ottanut paketin rahana jos tämän olisin tiennyt. Rumin paketti vuosiin. No riskillä mentiin ja lopputuloksena oli suuri pettymys. Kela ei kyllä koskaan pääse yllättämään positiivisesti.