eläkkeensaaja asumistuen määräaikaistarkistus aika 1.8.2021

Voinko saada asumistukea?

Valvoja: Kela | eläke-etuudet

Vieras

Re: eläkkeensaaja asumistuen määräaikaistarkistus aika 1.8.2021

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 26 Marras 2020, 20:32

Hienoa että osaat tehdä sähköisesti hakemuksen ja lähettää liitteet myös sähköisesti.Huomaan että olet erittäin ylpeä tästä osaamisesta. Tänään on 26.11.2020.Laita toki hakemus 1.6.2021,mutta siihen on vielä aikaa ja ei sun tartte kertoa enää täällä että osaat tehdä hakemuksen sähköisesti.

Kela | eläke-etuudet

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | eläke-etuudet » 27 Marras 2020, 15:49

Hei spike!

Noin 6 viikkoa ennen määräaikaistarkistuksen ajankohtaa sinulle lähetetään hakemuspyyntö ja esitäytetty hakemus. Suurinpiirtein samaan aikaan sinun on mahdollista tehdä määräaikaistarkistus asiointipalvelun kautta.

Jos asiakas ei toimita määräaikaistarkistushakemusta pyydettyyn määräpäivään mennessä, voidaan tuki lakkauttaa. Mutta päätöstä toki voidaan tämänkin jälkeen tarkistaa ja tuen maksamista jatkaa, jos/kun asiakas toimittaa puuttuvan hakemuksen. Takautuva hakuaika eläkkeensaajan asumistuessa on 6 kuukautta.

Asiakkaaseen ollaan yhteydessä, jos hakemukseen tarvitaan lisätietoja.

Mukavaa joulun odotusta!

Ystävällisin terveisin
Tiina | Kela eläke-etuudet
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta www.kela.fi/asiointi

spike

Lukematon viesti Kirjoittaja spike » 27 Marras 2020, 16:24

kiitoksia vieras minä toimitan 1.6.2021 kelan asiointipalvelu
susanna ja tiina ohjeet epäselviä kelan asiointipalvelua
kyse määräaikaistarkistus aika 1.8.2021 ohjeita päivittää
kelan asiointipalvelun kautta toimittaa 1.6.2021

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 30 Marras 2020, 08:55

spike

Kaikille on tullut selväksi että teet hakemuksen 1.6.2021. Ja osaat sen tehdä asiointipalvelussa.Ei sitä tartte täällä kertoa.On hienoa että osaat tehdä hakemuksen asiointipalvelussa.

spike

Lukematon viesti Kirjoittaja spike » 08 Joulu 2020, 15:01

kelan henkilökunta kysykelasta foorumilla neuvoa asumisen tuen määräaikaistarkistus aika
tulostaa ylös ja pyytää asiakkaita laittamaan kalenteriin muistutus eläkkeensaaja asumisen tuen määräaikaistarkistus aika
ja yleinen asumistuen määräaikaistarkistus aika tulostaa ylös silloin unohdu vahingossa

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 08 Joulu 2020, 15:23

Ei ole kelan tehtävä käskeä ihmisiä laittamaan kalenteriin muistutusta.Sen tekee itse jos siltä tuntuu.Ja tarvitseeko muistutusta kun se etukäteen täytetty hakemus tulee postissa noin 6 viikkoa aikasemmin.

spike

Lukematon viesti Kirjoittaja spike » 08 Joulu 2020, 20:10

minulla sellainen järjestelmä kelan kanssa minä aina tulostan sen määräaikaistarkistus aika ylös
laitan kalenteriin muistutus siitä että muistan milloin se on en unohda sitä vahingossa anteeksi
käsitit väärin

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 09 Joulu 2020, 07:44

spike kirjoitti:
08 Joulu 2020, 20:10
minulla sellainen järjestelmä kelan kanssa minä aina tulostan sen määräaikaistarkistus aika ylös
laitan kalenteriin muistutus siitä että muistan milloin se on en unohda sitä vahingossa anteeksi
käsitit väärin
Ei jokaista tekemistään ja kalenteriin merkkaamista tarvi täällä palstalla kaikille kuuluttaa.

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 09 Joulu 2020, 14:15

spike on vaan ylpeä siitä että hän osaa sähköisesti tehdä hakemuksen ja lähettää liitteet.Hän on ylpeä siitä osaamisesta.