Hejsan!
Sovpåsen från förra årets (2018) mammalåda har gått sönder efter måttlig användning, den har spruckit upp i tyget, men det är inte ens en söm som har gått sönder som kanske skulle vara mer förståeligt. Hursomhelst anser åtminstone inte jag att en sovpåse ska gå sönder såhär fort efter, som sagt, måttlig använing. Vart ska man vända sig om man vill reklamera den?
Söndrig produkt i lådan
Valvoja: FPA | barnfamiljer
- FPA | barnfamiljer
- Viestit:569
- Liittynyt: 14 Joulu 2015, 12:53
Re: Söndrig produkt i lådan
Hej Elis!
Tack för din fråga.
Om du fått en felaktig produkt i moderskapsförpackningen ska du kontakta distributören för moderskapsförpackningen för att få en ny felfri produkt i stället:
Distributören Logistikas Hankinta Oy når du
per e-post: aitiyspakkaus@logitikas.fi eller
per telefon: 040 842 1001
Vänliga hälsningar
Elisabeth | FPA barnfamiljer
Tack för din fråga.
Om du fått en felaktig produkt i moderskapsförpackningen ska du kontakta distributören för moderskapsförpackningen för att få en ny felfri produkt i stället:
Distributören Logistikas Hankinta Oy når du
per e-post: aitiyspakkaus@logitikas.fi eller
per telefon: 040 842 1001
Vänliga hälsningar
Elisabeth | FPA barnfamiljer
FPA:s e-tjänster finns på adressen http://www.fpa.fi/etjanst