Maksusitoumuksesta

Milloin toimeentulotuki maksetaan tilille? Voiko Kelasta saada maksusitoumuksen apteekkiin? Entä ruokakauppaan? Voiko Kela maksaa sähkölaskuni? Kysy ja keskustele toimeentulotuen maksamisesta.

Valvoja: Kela | toimeentulotuki

Rillit

Maksusitoumuksesta

Lukematon viesti Kirjoittaja Rillit » 18 Marras 2019, 11:56

Hei.

Olen saanut toimeentulotukipäätöksen nyt Postin lakon aikana. Kela on postittanut minulle ko. päätöksen liitteineen. Päätöksen itsessäänhän näen asiointipalvelusta, mutta minulle myönnettiin myös maksusitoumus silmälasien ostoa varten. Onko nyt ainoa vaihtoehto odottaa, että lakko joskus loppuu ja kirjeet ehkä joskus löytävät oikeisiin osoitteisiin vai voisiko maksusitoumuksen saada esim. Kelan toimistosta. Sen voimassaolosta minulla ei ole tietoa, mutta tt-päätös on tehty tammikuun loppuun saakka.

joskusvaan

Re: Maksusitoumuksesta

Lukematon viesti Kirjoittaja joskusvaan » 19 Marras 2019, 09:03

tulosta se päätös sieltä kelan sivuilta, luulisi sen sitoumuksenkin siellä olevan, tai jos ei ole omaa kotitoimistoa niin kelan konttorissa voi kans tulostaa, tai ihan vaikka asiakaspalvelutätikin sen voi tulostaa jos on sinne konttoriin asti vaivautunut menemään

Rillit

Lukematon viesti Kirjoittaja Rillit » 19 Marras 2019, 10:01

Liitteitä ei voi tulostaa, sillä ne eivät näy asiointipalvelussa olevassa päätöksessä. Päätöksessä mainitaan että maksitoumus on annettu mutta liitteet eivät näy verkkopalvelussa. Ne ovat vain paperilla. Ja paperit on postissa.

Vieras

Lukematon viesti Kirjoittaja Vieras » 19 Marras 2019, 10:19

Kelan täti voi sen tulostaa jos menee käymään toimistossa. Itselle se maksusitoumus ei tosiaankaan näy mutta virkailija voi sen tulostaa omalta koneelta.

Kela | toimeentulotuki

Lukematon viesti Kirjoittaja Kela | toimeentulotuki » 20 Marras 2019, 13:27

Rillit kirjoitti:
18 Marras 2019, 11:56
Hei.

Olen saanut toimeentulotukipäätöksen nyt Postin lakon aikana. Kela on postittanut minulle ko. päätöksen liitteineen. Päätöksen itsessäänhän näen asiointipalvelusta, mutta minulle myönnettiin myös maksusitoumus silmälasien ostoa varten. Onko nyt ainoa vaihtoehto odottaa, että lakko joskus loppuu ja kirjeet ehkä joskus löytävät oikeisiin osoitteisiin vai voisiko maksusitoumuksen saada esim. Kelan toimistosta. Sen voimassaolosta minulla ei ole tietoa, mutta tt-päätös on tehty tammikuun loppuun saakka.
Hei, Rillit!

Lakon aikana voit hakea kopion maksusitoumuksesta Kelan palvelupisteeltä.

Ystävällisin terveisin
Riina | Kela toimeentulotuki
Kelan sähköiset asiointipalvelut löydät osoitteesta http://www.kela.fi/asiointi